א׳ אייקון ב׳ זה בולד: מושגים בתקשורת חזותית

אוצרים: קובי פרנקו ורחל דהן

סטודנטים מהמחלקה לתקשורת חזותית בשנקר מציגים מבט מקיף על תחום "התקשורת החזותית", תוך פריטתו למושגי מפתח שימושיים. אלו נאצרו וכונסו בסדר אלפביתי והמבקרים יכולים לשוטט במרחב תלת־ממדי של מילון מושגים. באופן זה מנגישים הסטודנטים את התחום לקהל המבקרים, חושפים תהליכי יצירה ופותחים צוהר לצורת חשיבה ומציאת פיתרונות בתחום התקשורת החזותית.

בשנה א׳ סטודנטים במחלקה לתקשורת חזותית מתחילים ללמוד שפה חדשה, שפה שבה דימוי אמור להחליף דיבור. ארבע שנים של לימודים: צורה, צבע, קו, כתם, אות, מסר, תמצות, סגנון, בריף, פרשנות, נקיטת עמדה, מחקר ויזואלי, רעיון, קונספטר, שפה גרפית. לומדים לספר סיפור, לאייר אותו, להתאים לפורמט, עימוד, גריד, לייאוט, חווית דפדוף, נייר. וחושבים על חווית משתמש, אינטראקציה, מוצר מדף, מוצר דיגיטל, אובייקט תלת ממדי, דו ממדי, אובייקט נחשק, נרטיב, ציר זמן, סטורי בורד, קצב, עריכה, סאונד, אנימציה, אייקון, כפתור, פיקסט. שפה חדשה, שהיא צורת התבוננות, צורת מחשבה, צורת דיבור, צורת חיים. תקשורת, קהל יעד.

קהל יעד שקונה בסופר, גולש באינטרנט, מוריד אפליקציות, קורא ספר, מדפדף במגזין, רואה סרט, צופה בפרסומת, מריץ טריילר, קורא תפריט, מזמין אוכל הביתה, ממלא טופס, מקבל מייל, מקריא סיפור לילד, מקבל כרטיס ביקור, מתבונן בכרזה, קורא תוכניה, מדביק פלאייר על המקרר, אורז מתנה, קונה כרטיס ברכה, מבשל מספר בישול, מזמין מקטלוג, משחק משחקי מחשב, מדביק מדבקה על האוטו, מניף שלט, קורא הוראות הפעלה, יוצא עם שקית מחנות, מתחיל לזהות שפה חדשה שבה דימוי אמור להחליף דיבור.

 

 

 

תערוכות עבר:

13.05.2017 - 16.03.2017

מאחורי הקלעים

13.03.2017 - 23.02.2017

פרוייקט מפלצתי

11.11.2015 - 09.07.2015

מיני גולף בת ים

04.03.2014 - 07.11.2013

טובין

03.11.2012 - 11.10.2012

מִדַּיָּא

26.06.2010 - 06.03.2010

זמן ציפייה

13.02.2010 - 12.11.2009

יחידות

26.08.2009 - 25.05.2009

פקטורי

17.07.2008 - 17.04.2008

מובי מארח

01.09.2007 - 25.08.2007

וידאו מרינה